KROK 1 – Rozmowa na temat szczegółów organizacji Waszego ślubu i wesela
Wszystko zaczyna się od rozmowy. W zależności od Waszych preferencji oraz możliwości spotkanie odbywa się osobiście, telefonicznie lub przez Skype’a. Dla konsultantki ślubnej to kluczowy moment współpracy, który pozwoli poznać Wasze oczekiwania i wyobrażenia.
Już podczas pierwszego spotkania uzyskacie odpowiedzi na nurtujące Was pytania. Wtedy też omówione zostaną wszystkie szczegóły, które pozwolą przygotować spersonalizowany projekt ślubu i wesela dostosowany do Waszych potrzeb i oczekiwań.
KROK 2 – Przygotowanie wstępnej oferty organizacji ślubu i wesela
Na podstawie uzyskanych informacji z pierwszego spotkania otrzymacie indywidualną ofertę organizacji ślubu i wesela szytą na miarę Waszych potrzeb. Może ona obejmować kompleksową organizację ślubu i przyjęcia weselnego z uwzględnieniem wszelkich detali i dodatkowych opcji.
Jeśli jednak potrzebujecie pomocy w organizacji jedynie wybranych elementów, oferta będzie dostosowana wyłącznie do Waszych oczekiwań.
KROK 3 – Podpisanie umowy i rozpoczęcie przygotowań do ślubu
Podpisanie umowy daje zielone światło do działania. Od tego momentu przedślubne przygotowania idą pełną parą.
Konsultantka przedstawi Wam konkretnych wykonawców, spośród których wybierzecie tych, którzy najbardziej odpowiadają Waszym preferencjom. Następnie rezerwuję terminy, negocjuje umowy z wykonawcami i dokonuje ostatecznych ustaleń dotyczących przebiegu Waszego ślubu i wesela. Przez cały ten czas będzie do Waszej dyspozycji, służąc radą i wsparciem.
KROK 4 – Koordynacja w dniu ślubu
W dniu ślubu nie musicie martwić się o szczegóły i możecie w pełni skupić się na przeżywaniu swojego wyjątkowego dnia. Konsultantka ślubna będzie czuwać nad przebiegiem ostatnich przygotowań i realizacji scenariusza dnia ślubu. W ramach koordynacji w dniu ślubu, to konsultantka będzie koordynować przebieg wydarzeń, czuwać nad prawidłową realizacją wszystkich etapów dnia ślubu.
KROK 5 – Happy End – formalności po weselu
Gdy emocje już opadną, a goście rozjadą się do siebie, po ślubie i weselu pozostają nie tylko piękne wspomnienia, ale i cała masa formalności, którymi trzeba się zająć – dokonywanie płatności, rozliczanie usługodawców, egzekwowanie umów i terminów – to rzeczy, o których najchętniej chciałoby się zapomnieć, a które są kluczowe w realizacji budżetu weselnego.
Warto więc powierzyć te sprawy w ręce profesjonalnej wedding plannerki, która doprowadzi projekt do szczęśliwego zakończenia.